Kızlar tüp bebek tedavisindeyim rahim dinlennme olacak 10 tane döllendi 3 tane donduruldu orta kalite dendi ve 7 tanesini 5 güne beklettiler ve bugün 1 tanesini daha donmaya uygun gördüler 6 taneside 6 güne kadar bekletecegiz geriden geliyor dendi aranizda 6 gün beklenen oldumu veya tuttumu orta kaliteli embriyo kafam çok karıştı rabbim şu kandil günü hürmetine isteyen herkeze nasip eder