Merhaba 8 hafta 5günlük hamileyim dun kanamam oldu tuvaletimi yaparken bir anda adet kanamasi gibiydi acil doktora gittik gideken bayginlik gevirdim istifra ettim özel doktora gittigimde bebek sağlıklı dediler igne vurup günde 3defa progestan almami onerdi kanamam neyden kaynaklandigi bilinemiyor,iliskiye girme birsey kaldirma gibi birsey olmadi çünkü aksam ustu annemler ile okmeydani acil kadin dogum devlet hastanesine gittigimde detaylı kontrol yapildi vajinada 0,5cm polip oldugunu soyledi bundan kaynakladigindan suphelendiler kan testi yapildi hemen polipten kaynaklanmadigini söylediler kanamamin neyden kaynakladigi bilinmiyor.polipimde gebelik devam ettikçe büyüyeceğini takip gerektigini soylediler yani benim devamli kanamam mi olucak 😑 bu sekilde yasayip 9ay sorunsuz geçiren lldu mu acaba