Eda92 ama daha çookk miniksiniz, bebiş biraz kendini toplasın annesi. Senin hesaplaman ile doktor hesaplaması arasında ya da doktor hesaplaması ile ultrason cihazı hesaplaması arasında bile farklılık gözetilebilir. Ben 7. Haftada kalp atışı duymuştum. Kendini hiiçç strese sokma sen ne kadar mutlu olursan bebek o kadar mutlu olur sağlıklı ve güzel gelişir. Güzel düşünn güzel olsun amaa bir şeylere endişe etmek için hem çok küçük hem çok erken ayrıca 3 günn ileri geri hiiç bir şey fark etmez. Önceden yumurtlama hesaplama mı varmış :) sıkma canını 🤰🏻 sonradan 10 - 11. Haftalara gelince doktora bir gideceksin 1 hafta önden gidiyor aslında 12 haftalık olmuş. Sağlıkla gelsin miniğimiz :)