Gul1998___ ben almıyorum belki haftadan da kaynaklıdır ama ilk günden beri sabahları 1 tane haşlanmış yumurta , peynir , zeytin , domates salatalık bı de pekmez tahin tüketiyorum ama başka hiç tatlı yok. Yanında çay. Sonra öğlen dünden ne kaldıysa onu. Akşam üstü 1 tane elma. Bol bol su tüketiyorum. Yoğurt yiyorum. Akşam ekmek yemiyorum. Pilav genelde eşim için yemeklerde oluyor 2-3 kaşık yiyorum. Her güne guzel bir yemek sigdirdik yani şöyle iki gün sebze , sonra iki gün et (dünden kaldığı için iki gün diyorum) , sonra 2 gün bakliyat. Hepsinden yemiş oluyorum yani. Her gün yürüyüş yapıyorum ev işi hariç en az 9 bin atmaya çalışıyorum. Her gün youtubeden pilates yapıyorum. Akşamları çayın yanında mutlaka tatlı oluyor ama nefis koreltecek şekilde azıcık yiyorum. Meyve yiyip yatıyorum 🙈 ha bı de her gün yemekten sonra 1 tane sade soda tüketiyorum. Böylelikle şişkinlik olmuyor. Metabolizma çalışıyor. Şu ana kadar hiç abur cubur yemedim kendimi hep tutuyorum ve kafamda bitirdim 👍