Benim bir gebelik kaybım oldu 8.haftada kalbi durdu. Pıhtılaşma testi yaptırmadım ama plt değerim yüksek. Bir kadın doğum doktoruna gittim oda kan değerlerime bakıp önlem amaçlı gibi coraspin ve oksapar 4000’liğe başladı şükür 27.haftaya geldik.Aspirinin belli bi haftada bırakıldığını duymuştum. Geçen hafta muayene olduğum başka bi doktora aspirinin ne zaman bırakılması gerektiğini sorduğumda dahiliye baksın öyle karar verilir dedi bugün gittiğim dahiliye doktoru son trimesterda aspirin kullandırmıyorum iğne iki taneye çıkıyor dedi bu beni korkuttu hiç böyle bir şey duymamıştım siz OKSAPAR VE CORASPİN KULLANAN ANNELER KAÇINÇI HAFTADA BIRAKMIŞTINIZ kafam çok karışık ve içim huzursuz 😔