Usnac1995 ben 4 gün önce gittim, doktor her şeyi o kadar güzel açıklayıp anlatıyor ki kafanda hiç soru işareti kalmıyor. Üslubu çok iyi, tatlı dilli bir doktor. Yarım saate yakın sürüyor, whatsapptan bebeğin renkli fotoğraflarını atıyorlar. Ben doktordan çok memnun kaldım, tavsiye ederim.