zerhra Simdiden gözün aydın olsun diyeyim, çünkü hamile olmasaydin vücutta HCG hormonuda olmayip o ikinci çizgi silik dahi olsa alsa çıkmazdı oyle bir imkan Yok yanı. Hamilelik yoksa ikinci çizgide asla çıkmaz☺️
Bende ilk testimde silik çıktı gidip Birtane daha aldim net çıktı sonra hastaneye gidip kan verdim Hcg hormonum yüksek çıktı ve hamile olduğumu öğrendim seninde ilk ısın hastaneye gidip kan aldırmak olsun rabbim insaAllah guzel haberler almayı nasip etsin🤗🙏🏽