Sekr5 Kızlar ikinci sezeryanini olanlar ilkimi zordu yoksa ikincisimi zor oluyor aynı yeri kestikleri için acı daha mı fazla tecrübeli anneler
mrs_elisah Sekr5 bende çok korkuyorum burada bekleyeyim. İlkinde çok ağrım oldu 15. Gün toparlanabilmiştim. İkisinin arası 21 22 ay gibi olacak
minemmmmm Sekr5 bende kprkuyorum …İlk doğum berbat iğrençççççç geçti..2.ci sezeryanda öyle mi olur acaba😓
Melos12 Sekr5 bayramdan sonra doğumum var ve tek düşündüğüm benimde bu acı ağrı nasıl olucak diye ama sanırım bunda biraz fazla olucak gibi
Sinemmmmm58 mrs_elisah ay benimde ilki cok rahatti 4. Gun ayaklanmistim bizimde 22 ay olacak arasinda 2 haftamiz kaldi.hayirlisiyla
mrs_elisah Sinemmmmm58 Allah yardımcın olsun. Kolay bir doğum olsun inşallah ağrısız acısız hemen toparlanırsın inşallah
Sekr5 Sema065 insAllah ya daha yeni sezeryan oldum diyorum daha yapmam heralde çok zor geçti sonrası ovyusden korkuyorum ikinciyi yapmaya bı sure dusunmem zaten
MelekMervertlek Sekr5 etraftaki herkes 2. Daha zor demişti kesinlikle yalanmış 😊ilkinde zor yürütmüştüm birinin desteği olmadan wcye kalkamıyorum 2. De kendim kalktım gittim hemen hemende ilkine göre hiç ağrım olmadı
Sinemnur55 Benim de en çok merak ettiğim şeylerden biri de bu 3 sene olacak arada ilki çok kolaydı akşam ameliyattan çıktım sabaha ayaklandim her işimi kendim yapmaya başladım bu sefer daha mı zor olur acaba diye korkuyorum
Duygumiran Sekr5 valla ilkinde 2 saat sonra kalktim agri aci sanci hic bisey hissetmedim suan bu nasil olur bilmiyorum ama