seymabayrak44 böyle bi doktor sadece insanın enerjisini hevesini herşeyini emer canım, bizde anladık zaten üslubunda olmadığını ama bı doktor bı hamile kadına bunları soylememeli böyle giderse şöyle olur böyle olur tarzında konuşmamalı..
Bende pcosluyum 73 ile hamile kaldım 25+3 te doktor kontrolümde 81 kilo çıktım, ve şeker yüklemesi yaptırmıştım o da yüksek çıkmış hem dahiliye hemde kendi doktorum sıkı takipte, pcos hastası olduğum için hızlı kilo alımım olduğunu kendimi korkutmamam gerektiğini sürekli takipte olacaklarını söylediler baya bilgi verdiler evet banada kilo konusunda yemem içmem konusunda baya ayrıntılı konuştular ama sizin doktor tuhaf yani, ben bile okuyunca tuhaf oldum..
Neyse kilon bence gayette normal ilk üç ay zaten kilo alıp verimi daha çok oluyor 🙏 29. Haftama giriyorum doktorlarım sıkı takipte 81.5 ile devam ediyorum 👍🏻