Yldz-pk Arkadaşlar merhaba .. İlk gebeliğim ve tecrübesizim . 3 aylık gebelik sürecinde yemek yiyememe durumu yaşayanlarınız varmı . Ben yemek yiyemiyorum resmen ve gün geçtikçe kilo kaybı yaşıyorum bu normal mi ?
Zarifhnm1 Yldz-pk bulantım kusmam olduğu için 5 aya kadar adam akıllı bişey yiyemedim ekmek poğaça dışında