Mervesuat 39 haftalık olduk ama hareketleri daha bi arttı sanki sizde durumlar nedir azalma varmı hareketlerinde?
Ayselsilahimigetir Mervesuat ayni ya cok hareketlendi 39+1 gelsin istiyorum doğum olsun diye yürüyorum merdiven inip cikiyorum is yapiyorum bütün gün hic bi belirti yok ayaklarımın ağrıdığıyla kalıyorum 😂
Mervesuat KbraTreGn normal o zaman durmıycakmış gibi sanki sürekli hareket halinde tuvaletten çıkamıyorum artık 😄 gelmeyede niyetleri yok zaten 😄
Mervesuat KbraTreGn valla sancı gelsin diye yapmadığım iş kalmadı ama kasılma bile yok 😕 keyfi yerinde 😄
Mervesuat Ayselsilahimigetir geçen bi sancı çıktı oda nasıl çıktı anlamadım daha da olmadı zaten oyun oynuyo sanki bizle 😂
PnarBini Sancı ve kasılma bende çok oluyor iki gündür. 39+2 deyim. Doktorum bugün normal oldugunu söyledi. Doğum yaklaştıkça ağrılar artıyormuş
Mervesuat Ayselsilahimigetir nstde 60larda çıktı doktorumda bu hafta içinde doğar bekletmez bu kız dedi yok hala bekliyorum 😂
PnarBini Ayselsilahimigetir şanslısın mı desem bilemedim🤣 dayanılmaz bu sancılar bir an önce sağlıkla doğarlar inşallah