Esratayes Gebeliğin 6. Ayındayım ve saçımı boyatmayı düşünüyorum birkaç kuaförle görüştüm sorun olmaz ilk 3 ay önerilmiyor sadece dedi. Ama yinede kafam çok karışık hiç aranızda boyatan oldu mu?
Eslemmiraaa Esratayes valla canım 7.ayımdayım doğumdan sonra daha zor olur diye boyattım doktorumda çok yakışmış bu bakımlı hallerinizi bebek doğduktan sonra devam ettirelim dedi güldü 😅 ilk 3 ay önerilmiyor dipten saçlarını açtırmadığın sürece sorun yok
Aleynayim Esratayes 24. Haftadan sonra doğal içerikli organik boyalarla boyatabilirsin demişti doktorum. Ben de boyattım saçlarımı.😊
Nurayefem Esratayes ben 8. Ayimdayim dogal icerikli olmasa dahi boyatabilirmiyim acaba yani bende doguma guzel olsun istiyorum saclarum ama bilemedim
Gzm-- Ben de dusunmuyordum boyamayi ama 8.ayimdayim dogum oncesi kendime bir bakim olsun diyorum koyu kahve ztn sacim,ayni renge boyucam,beyazlar onde olmasa boyamazdim ama cok gozume batiyor artik cogaldi
Esratayes Nurayefem benim doğuma var aslında daha ama bayrama bu şekilde girmek istemiyorum yani kuaförler sakınca yok dedi sanırım sıradan boya doğal içerikli şartı yok gibi
Eslemmiraaa Esratayes her zaman gittiğim kuaförum ombre yaptırdım içeriğini bilmiyorum ama iyi markalar kullanıyorlar diplerimi boyatmadım