Ebru1903 Bir haftalığına tatile kaçtık süreklide yüzdük bende kısa kollu mayolar var ya yarı tesettür ondan giydim bide çıkarmadım alt tarafımda bi ağrı olultu sanki bi kısmına dikiş atılmış yürümekte zorluk çekiyorum 25. Hafta 4 günlüğüz aranızda böyle sorun yaşayan oldumu sizce üşütmüş olabilirmiyim? Batma gibi oluyo böyle ama yanma yok işte idrarda
denizefe ben denıze gıdebılırmıyım doye sormustum gt ama ıslak kalma demıstı doktor ıslak kaldysan engeksıyon yada usutms olablrsın