Alyaninannesiiii Kızlar henüz 30 haftalık hamileyim ama kalkarken otururken yatakta dönerken heran vajinamda bildiginiz aşağıda ağrı oluyor kemiğim ağrıyor resmen(et degil içerisi) sizce neden olur halbuki gecen hafta doktor kontrolumde bi problem gozukmemisti
Esiladilek Alyaninannesiiii doğuma hazırlanıyor vücudun çatın açıldığı için o da ağrı yapıyor bende de var o ağrı 36. Haftam bitti. Makatta da baskım oluyor. Başlamasıyla başlar sizinde yakında.
uyanancirkiin Alyaninannesiiii benim 15. Haftamdan itibaren ara ara gelip gdiyor o ağrı. Şuanda var mesela. 31 haftalık olduk bebek dönmedi makat gelişli. Normal bence çünkü vucut kendini doğuma hazırlıyor
Sadriye35 Alyaninannesiiii aynen benim de öyle 30 haftalık olduk ama daha önce de vardı bende rahim ağzı yetmezligi var doktora aşağıdaki kemiklerim ağrıyor ve vajinada iğne batması gibi ağrım var dedim kemiklerin bebek kanala girip çıktığı için ağrıyor dedi
Alyaninannesiiii Bide detay veriyim bebegin kafası asagida ve haftasindan 2 hafta buyuk gözüküyodu kontrolde
Denizyldzm Alyaninannesiiii benim bazen adet ağrısı gbi olup geçiyor doktor baskı hissetdiğim içinde poposu orda demişti blki kanala girmiştir ondan yapıyordur cnım
merveeedemir Alyaninannesiiii bendede 28.haftadan beri var hala var afedersin bıçak batıyor sağa sola dönerken yada oturup kalkarken benim bebeğimin de başı asagida
Alyaninannesiiii merveeedemir ayniiisiiiii cidden bu şekilde sen napiyosun kuzum gecirmek icin benim gecmiyo
Alyaninannesiiii Denizyldzm 30 hafta kime soylesem erken diyo bende bilemedim senin nasil geciyodu kuzum
merveeedemir Alyaninannesiiii içinde magnezyum olan vitamin ilacı verdi doktor onu içince sanki azalıyor ama ağrimiyor diyemem bacağımı hareket ettirmeye hasret kaldım Allah bebislerimizide bizleride korusun hayırlısıyla zamanında dogurnati nasip etsin hamilelik zor
Denizyldzm Alyaninannesiiii benim baskı hala arada oluyo cnım 31haftalık olduk bizde bazıları hiç ağrı çekmiyor onları boş verdim artık ben geçen doktor a gttim boş yere stres yaptım allah ım hepimize yardım etsin hayırlısı ile doğsun bebişlerimiz ☺️
Sultaner Bende de aynı şekilde oturamıyorum kasıklarım da ağrıyor enfeksiyon falan yok herşeyi baktırdık baş aşagı oldugu için dedi Dr.