Cilemm1 canım burada okuduğum kadarıyla 12.gün test yapman lazım , öncesinde ilaçtan dolayı yalancı pozitif çıkabiliyormuş. Bende adetin 3.günü hormon testi verdim normal çıktı, doktor adetin 14. günü çağırdı , öncesi bayram zaten, acaba bana da klomen verir mi? Size önce rahim filmi çekti mi ??