Balkuzusu 58Vildan bende dun 8.30 civari bu karisimi yaptim ve 1 bardak ictim ictigimden beri bebegmde hic boyle birsey yoktu simdi bir yere toplanip kasiliyo oylece kaliyo harektlri azaldi sizdede boyle oldumu cok korkuyorum pisman oldum yaptigima
Balkuzusu amined bebeginizin harektleri degstimi peki bir yere toplanip harektsz kaldimi hareketlernde azalma oldumu bende yaptim bu sonucu elde ettim ve korkuyorum
busekavakli Balkuzusu korkma çünkü gece benimde öyle kasılmayla başladı sonra sancı oldu hatta sabah 6 da nişanım geldi
Balkuzusu busekavakli bendede sanci oldu ama bebegim toplanip kaliyo tas gibi hareketleri azaldi sizdede oldumu boyle
busekavakli Balkuzusu toplanması rahim kasılması canım belki sen o arada hissetmiyor olabilirsin bende bi kaç saat hissetmedim sonra biraz kıpırdandı
Balkuzusu busekavakli sagol canim tesekkur ederim allah razi olsun cok korkmustum ya birazcik hissetmeye basladim
NekwaSultan Arkadaşlar bu kürün amacı bağırsakları fazla hareketlendirerek rahim kasılmalarını tetiklemek suretiyle doğumu başlatmaya yardım etmek. Her bünye aynı değil bana iyi gelen birsey başkasına etki etmez dimi?. Yoksaki bebişin gelecek zamani ztn yazılmış ondan önce veya sonra olmaz. Benim ilkim 42 de 2. 40.6 da doğdu oda muayenede dr.. fazla kurcaladı ondan diyorum. Kiminin doğumu erken olduğu gibi bizim gibilerinde gec oluyor bilim her ne kdr şuan bunu kabul etmesede. Çünkü anne karnindaki olayları tam anlamıyla görecek kdr teknoliji gelişmedi. Belkide hic bu kdr gelişmeyecek neyse. Dayanilmicak agrisi fln olan 40 i geçen arkadaslara tavsiye ederim ben bu kürü gerisi yapmasın neden derseniz benim oğullarım gec doğduğu için kafalarını rahatca tutuyo vee yanina yöresine daha ilk haftadan yastik koyuyorum düşmemeleri için o kdr motor gelişimleri ilerde oluyor yani. Anne karnında 1 gün dünyanın 1 ayına bedel diyor bunuda söyleyen dr.lar. ilkimde ben gitmedim 42 ye kdr bekledim. Sabırlı olun güzel anneler nasıl olsa gelecek karnımızdaydın 10 yıl doğmamış gibi gelsede.. 😊
58Vildan Serhatberat hadi güzel haberlerini bekliyoruz canım Rabbim hayırlısıyla sağlığıyla kucagına alabilmeyi nasip etsin kolay doğumların olur inşallah
Serhatberat 58Vildan canim sen ishal olmuş muydun birde çok şiddetli olmuyo ağrım var ama normal mi senin nasıl olmustu
Serhatberat 58Vildan benim ağrım şiddetli değil ama geçmiyor da hep var yani ne zaman gitmeliyim hastaneye sıklaşınca mi