sekin99900 zararlı olacağını sanmıyorum ilk gebeligimde 15 günde bir giriyordum bir risk olmamasına rağmen şimdi ikinci gebeligim en son 6+5 te gittim bebeği ve kalp atışını gördük şuan 8+5 oldum randevum 11. Haftaya denk geliyor 1 ay sonra çağırdı bana da çok uzun zaman mis gibi geliyor ama bi yandan da iyi oluyor büyümüş olur