Pandaa Kızzlaarrrr doğumdan ne kadar önce ağdaya gidilmelii 🤰🏻🤰🏻 vee sizde de normal zamandan daha çok tüylenme olduğunun farkında mısınız
Pandaa Newmom16 küçük küçük tüylenmeler ağda yapsam daha çoğalacak gibi yapmasam gözüme batıyor sinir oluyorum. Ne yapacağımı şaşırdım
anasi65 Haftaya çatı muayenesi var 37 olunca . Gitmeden ağda yaptırmak lazım ama kuaförde ilk kez yapacağım çok şiş ve yumuşak olduuu için sıkıntı olur mu kasılır die korkuyorum
Ziba anasi65 korkutmak istemem ama ilk defa kuaföre gidiceksin ve hamile halinle INŞALLAH fazla acı hissetmezsin
Gulpoyraz Bende ilk doğumunda gitim ilk gidisimde bir sorun olmadi ama ikinciye baska yere gittim kızardı abardi şişti yandı temiz ve iyi yer olsun