Sibelmr Nskyhn bizde dun gittik 14+6 suanda 106 gram dedi doktourz. Sizce normalmi bukadar gramlari doktorumz normal dedi ama iste bn gene buraya danisayim dedim 😊
Nskyhn Sibelmr amin inşallah siz de hepimiz de sağlıkla kucağımıza alalım 💚💚 her çocuğun yapısı farklıdır doktor normal diyorsa normaldir bence ki az da değil gramı 💚