Kızlar sabah kontrolüm vardı 39. Haftamdayım sanırım bebek kanala girmediği için çatı muayenesi de yapmadı. Sancı falan yok henüz nstde normal çıktı. Bebek deseniz kilolu toplu bi bebek kafa ölçümü de büyük çıkıyo. Normal doğum şimdilik ama sezaryen ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. Omzu takılabilir normal doğumda dedi. Başıda büyük kesiğin çok olur diyolar napcam şaştım kaldım ben sonuna kadar normal doğum istiyorum ama o esnada bebeğe bi zarar gelmesinden korkuyorum.