Ozlemdrn bende geçen hafta yaptırdım 2lide de 3lüde de düşük risk çıktı ama kafanıza takmayın bence bunlar sadece risk durumunu gösteriyor biliyorsunuz 20-22. Haftalarda detaylı ultrason isteniyor perinatologtan onunla bebeğinizin herşeyine detaylıca bakılıyor içinizi rahat tutun sağlıkla gelir inşallah bebeğiniz