Selamlar dun post acmistim crp biraz yuksek cikti diye lökosit degeride yuksek cikmis ve disden supheleniyoruz agrim var cunki, yarina randevum var muhtemelen antibiyotik yazilacak fakat hemsirem bu surectede agri olsa dahil hemen disciye gitmem gerektigini soyledi hamile oldugum icin mudahele edilmez dedi inanilmaz moralim bozuk durumda ne yapacağımı bilmiyorum 20 lik dis bu arada hicmi cekilme imkani yok surekli antibiyotikmi kullanmak durumunda kalicam bilgisi olan varmi