Canımm benim ilki tuttu ama 8 haftalıkken kalbi durduğu icin kürtaj oldum kan pıhtılaşması çıktı sanırım bebek o yüzden ölmüstü çünkü kalp atışına kadar herseyini duymuştuk hiç bir sıkıntı yoktu kürtajdan sonra histereskopi oldum ve rahmime çizik atıldı bu ikinci denemem bakalım bekliyoruz kuzum sonucumuzu🤲🏻 Deletedmom_40