Gebeliğin başından beri hemen hemen herkeste olan akıntılar bazen de peynir kesiği gibi olan akıntılar ara ara oluyordu pek önemsemiyordum ultrason sonuçlarımda iyi enfeksiyon vs belirtilerim ağrım sızım vs hamileliğim çok iyi rahat geçiyor..ama şu an 30. Haftamdayım yoğun sümüksü bir akıntı geldi hafif koyu renkte ve doktoruma gösterdim enfeksiyon dedi fitil verdi bu fitili kullananlarınız var mı gerçekten faydası oluyor mu ya da bebeğe zararı olur mu acaba diye endişe ediyorum sadece 🤔fitil kullansam bile gebelik hormonlarından dolayı bu akıntıların geçeceğini hiç sanmıyorum ama kullanmasam da riske mi atmış olurum 🌸🤷🏻♀️