Melissa123 Epiduralli doğum yapan anneler tecrübelerini aktarabilir mi? Tavsiye eder misiniz? Hem normal doğum yapmak istiyorum hem de korkuyorum.
Sakin_anne12 Canım 5 sene önce normal doğum yaptım. Güzel geçti doğumum. Tek sorun 1 hafta sonra bacaklarimi hissedemedim bir gece yatışım oldu serum verildi. Ama ayakta kalmaktan mi epiduralden mi bilemedik. Iyi olunca da bir daha araştırmadım.