Kendincebiri her gün sade soda için en azından faydalı. Meyveli soda içinde fazla şeker var. Gereksiz. Normalde gün içinde tatlı şeylerde tüketip sürekli soda da içiyorsanız ilerleyen zamanlarda gebelik şekeri bile yapabilir. İçmeyin bence. Hiç bir faydası da yok zaten