Sinem62 hangi değeriniz riskli çıkmıştı acaba paylaşır mısınız?benim de yüksek riske yakın,1 ile 250 arası yüksek risk oluyormuş benim 312 çıkmıştı biyokimyasal trisomy riski.
1000 üzeri olsa iyi olurdu dedi doktorum, endişeleniyorum, bir yandan da yanılma payları çok fazla oluyormuş bu testlerin diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum