papatya82 Evhamlanmayın bence. Yaş ilerledikçe inflamasyon da artıyor, vücudumuz önceden tepki vermediği şeye tepki verir hâle geliyor. Çilek zaten histamini yüksek bir gıda, ek gıdaya geçişte de hemen önerilmez mesela. Yer fıstığı, kurutulmuş meyveler, sirke/turşu vb fermente ürünler, domates de histamini yüksek besinler. Onları da dikkatli tüketin bi süre.