Bedis39 Merhaba hanımlar kadir gecemiz mübarek olsun. 6 haftalık hamileyim dün leke şeklinde kırmızı kanamam oldu hastaneye gittim düşük tehliken var dedi kalp. Atışını dinledik çok. Derinden ve yavaş geliyordu hap ve igne verdi bu durumu yaşayan varmı
Eylul2019 Bedis39 Kadir gecemiz mubarek olsun canim.ilk hamileligimde 4 ve 6.haftalarda benmde lekem geldi.progestan kullandim gecti cok sukur.kalp atisinda bir sorun yoktu..sende dinlen ayaga fazla kalkma agir isler yapma
eceyesilot_63 Bedis39 benimde bugün kahverengi akıntım oldu 11+5 haftalıgim sabah hemen doktora gittim çok şükür kalp atışı düzenli dedi hareketi de vardı progestana başladım tekrar ama akıntı durdu gibi şimdi sadece biraz ağrım var sizinde düzelir inşallah korkmayın sıkıntı yapmayın
Seda3309 Bedis39 6 haftalıksa zaten çok net duyulmuyor bende öyle olmuştu 7.haftada baya net duymuştum.Ama hamileliğimi 5 haftalıkken öğrendim özelde muayne oluyordum doktor bana da progestan verdi düşük riski olmamasına rağmen . Sorduğumda da olmasın diye veriyoruz demişti ama kanaması falan olanlara veriliyor diye biliyorum