Kızlar hepinize selam, lafı uzatmayayım.
Nasipse Eylül ayında bebeğim doğacak, daha önce sarjlı süpürge kullanıyordum ama memnun kalmadığım için sattım.
Normalde Eylül gibi sarjlı süpürge alacaktık ama malum her şey günden güne zamlanıyor, bir bakalım dedik. Aranızda dyson kullanan var mı? Varsa hangi modeli ve tavsiye eder misiniz? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.❤️
V15 alamam boşuna onu önermeyin.😂