Kızlaar benim gibi cahil olan varsa o da hayal kırıklığı yaşamasın diye yazıyorum lütfen dalga geçmeyin. Bugün ayrıntılıya girdim ben en azından bir kere de olsa renkli görüntü görürürz diye umuyodum görmedik🥲 radyolojide yapıldı ultrason ordan kendi doktoruma geçince o bakar belki o renkli gösterir diyodum ama o da bi sonraki kontrolde pozisyon uygun olursa bakarız renkli dedi biraz hayal kırıklığı yaşadım🤭 ben yaşadım siz yaşamayın diye yazayım dedim