Nazirellam benim bütün gün sancım vardı aksam da nişanım geldi bir gun öncesi de devlette çatı muayenesi olmuştum doktor bana çatımın basık olduğunu ama normal denemek istersem deneyebilecegimizi söyledi ayin 3 une gun vermisti ki oğlum 29 unda sancilariyla hastaneye getirdi beni. Daha sonra nst de sancım çıkınca doktorum yatış verdi suni sancı bağladılar 5 dakika olmadan oğlumun kalp atışları yavaşladı alarmlar çalmaya başladı herkes başıma toplandı doktorumu aradılar acil sezeryan dedi ve hemen beni hazırlayıp sezeryan a aldılar. Şükür bebeğim sağlıkli bende toparlaniyorum yavaştan yarın taburcu olacağız inşallah hastanede 2 gün kalmış olacağız