Nesraa_ Uygulamaya göre son 25 gün kaldı ama kız bebeğe hamile olduğumu duyan herkes erken gelir diyor sizlerin bilgisi var mi başından geçen felan merak ediyorum gerçekten doğru mu bu 🤭
kuzeymomsss Nesraa_ Ben o denene artık asla inanmıyorum, oğlum olacak 35te zor durdurduk şuan 37+1 haftalığım 2 gün sonra doğumum var ama hala yokluyor resmen 🙄
Suzannaz Nesraa_ Benim kızım 38+4’de geldi doktor 39. Haftaya girdiğin gün doğumunu gerçekleştiririz dedi benim miniğim 3 gün önce geldi 🙏
Ebrar_63 Nesraa_ ilk iki kızımda 40 haftayı doldurdular öyle dünyaya geldiler canları ne zaman isterse. 3. Gebeliğim buda kız ama hissiyatim erken gelir gibi karnım şimdiden aşağıda ya da bana öyle geliyor bakalım sağlıkla gelsinler