30 haftalık oldum ve artık her hafta idrar tahlilinde protein kaçağına bakılacakmış. Nerdeyse 2 aydır alfamet kullanıyorum günde 3 kere. Doktor 4 haftayı atlatman lazım dedi. Erken doğum daha da kötüsü artarsa hemen müdahele edilmeli ölüm olur dedi. Ben iyice strese girdim şuan. Bu durumu yaşayan atlatan var mı?