Guncem ne kadar naifsiniz, teşekkür ederim 🥰 ben de sizin yorumunuza aynen katılıyorum, kesinlikle kürlerle veya koca karı ilaçlarıyla olacak iş değil, bu kronik bir hastalık, tıpkı şeker veya tansiyon hastalığı gibi ve tek çözümü ömür boyu mutlak yaşam tarzı değişikliği..bu arada nasıl gidiyor diyetiniz ☺️ Ben bi kaç aydır rahat beslenmeye, çok kalori almaya alıştığım için başta bi kaç gün açlık hissettim ama şu an hiç hissetmiyorum hatta çok daha rahat hissediyorum kendimi gayet güzel gidiyo ve çok şükür bu haftayı hiç kilo almadan tamamlayabildim 🙏🥰