Aksufatma84 igneyi neden verdi ki o zaman? Tüp bebek oldugu icin verdi sanırım.Tabiki ha deyince gidemezsiniz ama bu burda sorup ögrenebileceginiz birşey degil hele ki tüp bebekse kimse bilemez yani beni yanlış anlama herkesin durumu farklı canım ben ulaşamazsanız diye dedim eger özelse hastaneyi arayıp ulaşın size yardımcı olmak adına yazıyorum