Esmakks dün doktorumla konuştum da neden böyle bir riske giresin dedi. Birde kağıt imzalatıyorlarmış olmadan önce. İşte dikiş yerlerim açılırsa, rahmimde yırtılma olursa, bebekte bir şeyler oluşursa falan sorumluluk kendi üzerimedir diye. Bundan bahsetti gözüm korktu