irmmdgnn Bat normalde 29 nisan ama ben dün yumurtlama bugün çatlama gördüm geç oldu biraz. Bugün çatlama var fakat bugünü değerlendiremeyeceğiz ondan önceki 2 gün değerlendirdik. Yarını da değerlendiririz inş. Bugünü değerlendirememiz sorun olur mu ki Testler de buyurun. https://imgyukle.com/i/RXtFmo
irmmdgnn 77Bebek35 29 bat yumurtalamauı pzt gördüm 4-5 gün öncesi bende şaşkınım yani ama regl bitişinden beri ovülasyon yapıyorum pzt gördüm yumurtlamayı
77Bebek35 irmmdgnn alla alla ımkansız gibi ama bılemedm sımdı ınstagramda bır gebenın gunlugu dıye sayfa var ona at bı sor bu konuda uzman kendılerı cevap verır hemen
Sedefege irmmdgnn olabilir cnm geç yunurtkamışsın herkes 14 de olacak diye bişey yok. Bu arada 26 27 28 i değerlendir. Ben sadece iki günü değerlendirmiştim ev taşıdığımız için ve tuttu