anne96 doktorumla sürekli görüşüyorum zaten, 1:1000 ve üstü beklerdim, kötü değil ama iyide diyemem dedi. Kesin sonuç için fetal dna önerdi işte, kanı verdim. Doktorum perinatolog olmasa bu kadar sorun etmezdim. Oda risk bu sonuçta, emin olmak daha iyi diyor. Bu şekilde olan var mı bu tarz şeyler yaşayanlar varsa süreçlerini dinlemek isterim açıkcası