Annecikk34 bundan birkaç yıl önce sedef hastalığı tüm kafamı sarmıştı bilen bilir pul pul saçlı deri kurur dökülür ben de dayanamayıp koparırdım saçlarımın yarısı gitti o dönem. Sonrasında fayda eden tek şey badem yağı oldu. Hamilelikte de dediğiniz gibi aşırı cansızlaştı şimdi yine badem yağına başlayacağım haftada 1-2 duştan mümkün olduğunca çok saat önce sürüp kafamı sarmayı düşünüyorum inanılmaz yumuşatıp besliyor benim tavsiyem bu 😇