gulten5897er sağlıksız deme sebebi geç döllenmeden değil artış hızının aşırı yavaş olmasından kaynaklı %2 ihtmalle yavaş ilerleme de sorunsuz bir gebelik oluyor bunun dışındaki yüksek oranda kromozom sorunu olduğu içim vücut atmakla uğraşıyor bu yğzden de yavaş artıyor. Bende başta doktoruma kızmıştım ama uzun anlatınca ve araştırınca doğru olduğunu yaşayarak öğrendim. 5. Haftamda gittiğimde 3binlerdeydş haftaya 16bini görürüz dedi benimki 4.809lerdeydi kalp atışını yavaş alıyorum normal değil dedi 7. Hafta da değer düşmeye başladı gebelik sonlanmış kalbi durmuştu bir hafta daha bekleyip kürtaj olmak zorunda kalmıştım