Arkadaşlar bugün 39+4 olduk ama ne ses var ne seda gece sancılarım oluyo ama sabaha hiç bişey yok ne nişan ne de su ama son adet tarihimde daha evlenmemiştik eşimle son adet tarihimden 15 gün sonra oldu ilk birliktelik tabi ilkinde bebek olduysa bununla alakalı olabilir mi