ahilem Normal doğum için bekliyorum bebeğim aşagı inmiş her an gelebilir dedi doktor sizler neler yapıyorsunuz doğumu kolaylaştırmak için bol bol hurma yemeye çalışıyorum ve yürüyüş
AysunUgur ahilem bizde 39+3 olduk, bekliyoruz bakalım, yarın kontrol var 😅 40 haftayı geçerirmiyiz çok merak ediyorum
Meliykee ahilem merhaba açıklık var mı kontrol etti mi? Bebek kanala inince ne kadar açıklık oluyor acaba merak ediyorum. Bir de nişan geldi mi
Mavistez ahilem bol hurma yürüyüş ilişki ve hareket temizlik yerleri el ile silme falan doktorum bana bunları soyledi
ahilem AysunUgur biz de salı gitmiştik perşembe tekrar çağırdı bakalım Cuma’ya kadar gelir gibi diyor doktor ama korkuyorum bi yandan bi yandan heyecanlıyım 2. Doğumum ama yine de insan stres yapıyor
Meliykee AysunUgur Sizinle aynı günümüz. Doktorunuz bayram tatili konusunda bir şey dedi mi? Benimki cumartesi çıkıyor eğer o zamana kadar bebiş gelmezse başka doktora emanet edecek 😕
betultims Benim daha kanala yerleşmemiş:/ yürüyüş yapıyorum adaçayı içiyorum ananas alacağım bugün, bir de ahududu yaprağı çayı demişlerdi. Çömelme hareketi yapıyorum, merdiven inip çıkıyorum daha fazlasına da enerjim olmuyor maalesef
ahilem betultims evet uyuyup dinlenmek istiyorum bende sürekli ama artık çok ağırlaşınca bir an önce doğsun diyorum elimden geleni yapmaya çalışıyorum bakalım ne zman gelecekler
ahilem Meliykee çok az miktarda açıklık var dedi dün gitmiştim doktora zaten yarın tekrar çağırdı bakalım Cuma’ya kadar olur gibi dedi ama bilemiyorum tabi
ahilem Meliykee nişan daha gelmedi ilk gebeliğimde 39 +5 de olmustu doğuma gittiğim sabah gelmişti bu gebeliğimde daha nişan gelmedi bekliyorum ne zman olacak merak ediyorum inşallah kolayca doğururuz 🙏
ahilem Honeyinci evet hareket ettiğinde falan bayağı aşagı kısımda hissediyorum aniden çişin geliyor gibi oluyor hareket edince
Ayseee22 Benimde 39+0 kontrolüm vardı bugün gittim hiç gelmeye niyeti yok doktor sezeryan istersen hemen yarın alalim dedi . Nts de sancı hep sıfır napcam bilmiyorum son tarih 5 mayıs bizimde .
ahilem Ayseee22 bende bugün tekrar gittim sancı yok ama açılma var yarın sabah yatışım olacak suni sancıyla desteklenecek bakalım inşallah kolayca doğurabilirim
Elofasya 39+4🙄 dün nişanım geldi 1 cm de açılma var. Ama boşboş geziniyom hayla yapmadığım birşey kalmadı bir türlü sancılarım artmıyor🥴
ahilem Elofasya bende de sancı yok maalesef 2 buçuk cm kadar açılma var yarın suni sancıyla başlatacak doktorum doğumu 4 ten sonra da zaten epidural yapıyorlar