rabiaer doktoruna danış bir canım, bende var ama desmont hap olduğu için kullanmıyorum mesela doktorum sadece ventolin havayı bırakma, nefes darlığı yaşadıkça kullan, krize girme dedi. 36 haftalık oldum şükür bir sorun yaşamadım önümüzde polenler de başlayacak o zaman doğururum inşallah diyorum 😅