Ayyccaa Bu zamana kadar aktif olmama çok ayakta durmama rağmen hiç başıma gelmemişti ama iki gün çok ayakta durdum geçen gün, kalkamadım neredeyse yerimden, sonra buz koymak gerekiyormuş koydum geçti çok şükür, hareketsiz kalmamak gerekiyormuş ama bir anda da yüklenmemek lazım , geçmeseydi gidecektim doktora, bir daha ki gittiğimde soracağım. İmkanınız varsa gidin bence kısa zamanda, sonradan artmasın.