mrkr Kızlar cuma günü ikili test yaptıracağım, kan tahliliyle mi oluyor , nasıl yapılıyor , kan benden mi alınıyor bebekten mi alınıyor ? Bilgilendirir misiniz benii 🍀 11 haftalık hamileyim
Mommy17 mrkr kolundan kan alıyorlar birde ultrasonda ense kalınlığı ölçümü yapıyor sonra bir risk hesaplaması yapılıyor ama bu kan sonucunun çıkması 10 güne yakın sürüyor o risk hesaplamasının sonucuna göre doktor sizi bilgilendiriyor ikili testinizi doktora danışmadan strese girmeyin kan sonucu çıkınca başka kişilere sormanıza gerek yok bunun hesaplamasını kadın doğum doktoru yapabiliyor endişelenmeyin bu süreçte
Asel_im mrkr önce ultrasonla bebeğe bakıyorlar canım sonra senden kan alıyorlar ya ertesi gün ya da ondan sonraki gün çıkıyor zaten sonuç korkma korkulacak bir şey değil
Huriye1996 mrkr ilk ultrasona bakiyo tabi bebisin eli kolu herseyini görüyorsun 🧡 ölçümler yapılıyor sonra kan veriyosn 7 10 güne cikar diyor ama cuma yaptırdım pazartesi akşam cikti bu cuma da sonucu göstercem çünkü grafiğini e nabizda sen degil dr görüyor
Efnanada 12+2 de yaptırdım ilk ultrasonda bebişin ense ölçümü burun kemiğine felan bakıyorlar daha sonra 2 tüp kan alıyorlar yaklaşık 10 12 gün içerisinde gelmeni söylüyorlar korkulacak birşey yok