gamzetastan
Tüp bebekle 6+2 hamileyim 2 günde bir şiddetli ağrı sonrası kanama yaşıyorum ultrasonda rahim ağzında sürekli kanama var böyle bir şey yaşayan oldu mu çok korkuyorum 😢
Limpid
İkiz olupta kanaması olmayan cok nadir sanırım bnde tüp bbkle ikizlere hamıleyım yaklasık 1 ay kanamam hıc durmadı srn ilaclarını kullan ve dınlen ilk zmnlarda yaygın insallh bebdgn saNa tutunur
aleveylul
Benimde o haftada kanamam olmuştu kan uyuşmazlığı varmı sizde eğer varsa benim tüp bebek doktorum gittiğim yakın hastanedeki doktora yarım tüp kan uyuşmazlığı iğnesi vurmasını ve düşük olmasın diye proloton vurmasını istemişti. İki gece hastanede yattım sonra iki hafta evde çok şükür iyiyiz