kubramomm Kızlar 13+4 deyim aşırı derece de el ve ayaklarım yanıyor ayaklarımın altına buz koyasım geliyor🤦♀️ bu normal bir durum mu? Yaşayan var mı? Neden olurmuş?
Tucesrt kubramomm alt ve ast değerlerine bakılmalı bence benimde öyleydi 25. Haftamdayim değerlerim yüksek çıktı