[silindi] Günaydın kizlar şimdi buraya göre doğuma 108 gün 24+4 hamileyim şimdi ben normal doğum yapmiycam sezeryan olucam doğumuma ne kadar kalmış oluyor kaç gün yani
Ozummm41 [silindi] sezeryanda 38. Haftada alıyor genelde doktorlar ama bazıları 39 bekleyebiliyo . Benim doktorum 38+1 de alacak inşallah
Tubatuba25 [silindi] hiçbir sıkıntın yoksa sayet 39 içinde alıyor 38 dolduyorsun 39 haftaya girince iki üç içinde alıyor
Pyrz_07 [silindi] 10-15 gün önce alınıyor sezeryanla bende sezeryan olcam son 99 gün diyor uygulama ama daha az kaldı temmuz 20 sinden sonra demişti doktorum 25+6 haftalığım
Ozummm41 Yani bi 10-15 gün eksiğini hesaplayın 😊 benim buradakinden 13 gün önce olacak Allah’ın izniyle
BoNCuK043 30+6 günlük hamileyim hapyy mom a göre 64 günümüz kaldı ama sezeryan olacağım için doktorum 18 hazirana gün verdi yani 51 gün kaldı ☺️
ykyncc Uygulamaya göre 18 gün var ama bebek makat geliş suyum fazla yerim daraldı bebegin kalp ritimleri yüksek şekerim yükseliyor doktor bebek strestte dedi 4 tane ciğer geliştirici vurdu cuma sabahı 9.30 ta kavusuyoruz inşallah son 2 😍❤️
Elif_alya Benim tahmini doğum 21 Mayıs’a denk gelicekti sezeryan istedim 13 maysa gün verdi doktorum 38+6 da nasipse ☺️