Bitmek bilmeyen bir kabızlık problemim var. Bu hafta rahatladım derken basur oluştu. Elimde proctolog krem vardı dıştan bir zararı olmaz kullanayım dedim doktoruma sormadım ve şimdi sorduğumda hamili de kullanmıyoruz dedi. Genel cerrahi uzmanına gitmemi söyledi. Doğal yollardan atlatan var mı acaba. Şimdiden teşekkür ederim.